Menu
Your Cart

Често задавани въпроси

Как да поръчам?

За да поръчате даден продукт или група продукти трябва да изпълните няколко стъпки.

  1. Изберете си продукт или продукти като последователно посочвате разфасовка и брой и натиснете "Добави в количката"
  2. След приключване на пазаруването натиснете върху "Количка" в горната част на магазина и кликнете върху бутона "Поръчай".
  3. Изберете предпочитан от вас метод на пазаруване - с или без регистрация като последователно въведете необходимата информация след това. Всички полета с * са задължителни.
  4. Потвърдете поръчката от ваша страна.
  5. Изчакайте да се свърже с вас наш конслтант за уточняване и потвърждаване на поръчката Ви.
Можете да направите Вашата поръчка и на телефоните за контакти от понеделник до събота 9.00-19.00 ч.

MySense.bg | +359 887 077 988 | e-mail: office@mysense.bg

 

Как да променя съдържанието на количката?

В горната част от страницата ще намерите "Количката". Натиснете върху нея и след това натиснете "Продължи".

Вие вече сте отворили вашата количка. За да премахнете продукт от количката сложете отметка пред продукт и натиснете "Обнови"

Ако желаете да закупите 2 или повече броя от един продукт променете количеството на желания от Вас брой в полето "Количество" и натиснете бутон "Обнови".

Натиснете върху "Продължи пазаруването" за да се върнете отново в магазина и да продължите пазаруването без да поръчате избраните до сега продукти.

Как да разбера дали е получена поръчката ми и кога ще бъде направена?

След попълване на всички детайли за вашата поръчка, доставка и допълнителни изисквания вие ще видите "Вашате поръчка е обработена успешно!".

Това е достатъчно потвърждение че поръчката Ви е направена. Допълнително потвърждение ще получите по телефона от наш консултант.

Как се извършва плащането?

Продуктите се заплащат при доставянето им на посочения адрес. Заплаща се на куриера. Не плащате нищо допълнително, всички разходи по доставката са отбелязани в цената на поръчката. Mysense.bg поема разходите по инкасо и застраховка на стоките.

Връщане и замяна на закупени стоки

Ние от Mysense.bg Ви даваме възможността да върнете поръчан от вас продукт, ако връщането е провокирано от:

  • констатирани липси или неточности
  • дефекти на стоката
  • несъответствие с обявената търговска марка

Срок за връщане или замяна на стока

Рекламацията се предявява до пет работни дни след закупуването на стоката. Сумата платена за продукта може да бъде върната на 100% ако не е ползвана, разпечатана и с нарушен търговски вид или до 80% в зависимост до колко са нарушени предните условия!

Забравих паролата си, какво мога да направя?

За да си възстановите паролата си натиснете върху "Забравена парола". Въведете e-mail адреса с който сте регистрирали вашия профил и натиснете "Продължи" и вашата парола ще бъде изпратена на електронната ви поща.

...